Reklamácia tovaru

Reklamácia tovaru

Nárok na uplatnenie reklamácie má každý z Vás, kto zistil závadu na zakúpenom produktu od nás. U reklamácie sa nemusíte ostýchať a určite sa hneď ozvite pokiaľ nastane akýkoľvek problém, vždycky sa snažíme riešiť reklamáciu výmenou za nový kus aby to bolo čo nejrýchlejšie vyriešené a pre Vás aj tým najlepším zpôsobom.

Pokiaľ nám posielate závadný kus, tak prosíme o dôkladné zabalenie tovaru, aby nemohlo dôjsť k poškodeniu pri preprave. Originálne balenie by malo byť súčasťou reklamovaného kusu, ak ho nemáte nič sa nedeje, len to zabalte tak aby sa produkt nepoškodil behom prepravy. Myslite na to, že predávame elektroniku, ktorá sa proste môže poškodiť, takže nejprv riešte reklamáciu s nami.

Prosíme o vyplnenie tohto vzorového formulára k uplatneniu reklamácie. Ten vytisknite a vyplnený ho pribalte do balíčku nech na sklade vieme o čo ide. (pokiaľ nemáte možnosť tisku, pošlite nám formulár na mail a do balíčku dajte ručne napísaný prievodný dopis)

Zabalený reklamovaný tovar s formulárom nám pošlite na expedičné miesto:

Česká Lípa
470 02
Alšova 1599/8

PS: Nakúpili ste u nás pred tromi rokmi niektoré zo svetiel, ktoré prestalo svietiť až teraz ? Nebojte, určite se nieako dohodneme, nieje naším cieľom, aby zákazníkom prestali svetlá svietiť. Pozáručný servis alebo riešenie reklamácie po vypršaní dvojročnej záručnej lehoty nám nieje cudzie. Pokiaľ máte pocit, že Vám svetlo nefunguje tak ako by malo v akomkoľvek časovom horizontu od nákupu, tak neváhajte a okamžite nás kontaktujte s problémom na email: info@ledmegrow.sk alebo volejte 24/7 na telefón: +420 721908421.

Chcete využiť nárok na vrátenie tovaru zo zákonnej lehoty?

Čítajte tu: https://www.ledmegrow.sk/o-nakupu/odstupenie-od-kupnej-zmluvy/