Vrátenie tovaru / Reklamácia

Odstúpenie od kúpnej zmluvy v uzákonenej lehote

Ak ste zakúpili tovar, ktorý vám nakoniec nevyhovuje, máte tu správny návod na vrátenie tovaru. Zákon vám umožňuje odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru, ale my sme sa rozhodli, že túto lehotu pre vás predĺžime na 30 dní (len na našom eshope).

Máte plné právo vrátiť tovar bez uvedenia dôvodu, ale vždy oceníme vašu spätnú väzbu, aby sme vedeli, čo zlepšovať. :-)

Kto nemôže odstúpiť od zmluvy?

Od zmluvy nie je možné odstúpiť v stanovenej lehote v prípade, že kupujúcim nie je spotrebiteľ, teda v prípade nákupu podnikateľom - fyzickou osobou alebo akoukoľvek právnickou osobou. Spotrebiteľ taktiež nie je oprávnený od zmluvy odstúpiť v prípade, že zakúpený tovar bol upravený podľa požiadaviek zákazníka alebo ak ide o poškodený tovar. V prípade poškodeného tovaru by sa dalo jednať o kompenzáciu ceny.

Kedy a ako dostanete peniaze späť?

Zákonom sme povinní vyplatiť peniaze do 14 dní od vášho odstúpenia od zmluvy, ale vždy najskôr po doručení tovaru nám späť. Peniaze posielame štandardne prevodom na bankový účet, ktorý nám vyplníte v priloženom formulári. Peniaze sa snažíme vrátiť vždy do 48 hodín od prijatia zásielky u nás na sklade.

Ako a kam odeslať tovar?

Tovar sa snažte vždy pečlivo zabaliť, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy nám späť na sklad. Formulár pre vrátenie tovaru vyplňte pohodlne v elektronickej forme. Formulár nájdete v spodnej časti tejto stránky. Tovar NEzasielajte na dobierku, takýto tovar u nás nikto neprevezme a vráti sa späť k vám. Čiastka uhradená za tovar vám bude vrátená na vámi požadovaný bankový účet.

Tovar odošlite na túto adresu:

  • Poříční 3010, 47001, Česká Lípa

Spôsob odoslania tovaru nám späť si môžete zvoliť podľa vlastného uváženia, úhradu za prepravu späť k nám hradí kupujúci. Ak si neviete rady, ako zásielku odoslať, kontaktujte nás na emaile info@ledmegrow.sk a my vám poradíme.

Reklamácia tovaru

Nárok na uplatnenie reklamácie má každý z vás, kto zistil vadu na zakúpenom produkte od nás. Pri reklamácii sa nemusíte váhať a určite sa hneď ozvite, ak nastane akýkoľvek problém, vždy sa snažíme riešiť reklamáciu výmenou za nový kus, aby to bolo čo najrýchlejšie vyriešené a pre vás najlepším spôsobom.

Ak k nám posielate vadný kus, tak prosím o dôkladné zabalenie tovaru, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Originálne balenie by malo byť súčasťou reklamovaného kusu, ak ho nemáte, nič sa nedeje, len to zabaľte tak, aby sa produkt nepoškodil počas prepravy. Myslite na to, že predávame elektroniku, ktorá sa jednoducho môže pokaziť, takže reklamáciu riešte najskôr s nami.

Zabalený reklamovaný tovar nám zašlite na expedičné miesto:

  • Česká Lípa 470 02 Poříční 3010

Pred odoslaním prosím vyplňte elektronický formulár.

PS: Zakúpili ste u nás pred tromi rokmi nejaké svetlo, ktoré prestalo svietiť až teraz? Nebojte sa, isto sa nejako dohodneme, nie je naším cieľom, aby zákazníkom prestali svietiť svetlá. Pozáručný servis alebo riešenie reklamácií po uplynutí dvojročnej záručnej lehoty nám nie je cudzie. Ak máte pocit, že vám svetlo nefunguje tak, ako by malo, v akomkoľvek časovom horizonte od nákupu, neváhajte a okamžite nás kontaktujte s problémom na email: info@ledmegrow.sk alebo volajte 24/7 na telefón: +420 721908421.

Elektronický formulár pre vrátenie/reklamáciu: